033/22 |
Objednávame si u Vás vstupné do Slovenského technického múzea v Košiciach (Sídelná budova)dňa 24.06.2022 pre 20 žiakov x 3 € spolu v hodnote 60,-€ v rámci projektu Rozvojom gramotnosti k pokroku vo vzdelávaní. |
Gymnázium Terézie Vansovej St.Ľubovňa |
00161217 |
Slovenské technické múzeum |
31297111 |
|
0,00 € |
07.06.2022 |
|
|
10.06.2022 |
|
|
Objednávka |
031/22 |
Objednávame si u Vás vstupné do Múzea Solivaru v Prešove dňa 17.06.2022 pre 20 žiakov x 4 € spolu v hodnote 80,-€ v rámci projektu Rozvojom gramotnosti k pokroku vo vzdelávaní. |
Gymnázium Terézie Vansovej St.Ľubovňa |
00161217 |
Slovenské technické múzeum |
31297111 |
|
0,00 € |
07.06.2022 |
|
|
10.06.2022 |
|
|
Objednávka |
114/22 |
vstupné-Technické múzeum KE |
Gymnázium Terézie Vansovej St.Ľubovňa |
00161217 |
Slovenské technické múzeum |
31297111 |
|
60,00 € |
30.06.2022 |
|
|
19.07.2022 |
Mgr. Katarína Šmidová |
|
Faktúra |
113/22 |
vstupné-Solivar PO |
Gymnázium Terézie Vansovej St.Ľubovňa |
00161217 |
Slovenské technické múzeum |
31297111 |
|
80,00 € |
27.06.2022 |
|
|
19.07.2022 |
Mgr. Katarína Šmidová |
|
Faktúra |
056/22 |
Objednávame si u Vás vstupné do Slovenského technického múzea v Košiciach (Sídelná budova) dňa 05.10.2022 pre 47 žiakov x 3 € spolu v hodnote 141,-€ v rámci projektu Rozvojom gramotnosti k pokroku vo vzdelávaní. |
Gymnázium Terézie Vansovej St.Ľubovňa |
00161217 |
Slovenské technické múzeum |
31297111 |
|
0,00 € |
26.09.2022 |
|
|
01.10.2022 |
|
|
Objednávka |
063/22 |
Objednávame si u Vás vstupné do Múzea Solivaru v Prešove dňa 20.10.2022 pre 47 žiakov x 4 € spolu v hodnote 188,-€ v rámci projektu Rozvojom gramotnosti k pokroku vo vzdelávaní. |
Gymnázium Terézie Vansovej St.Ľubovňa |
00161217 |
Slovenské technické múzeum |
31297111 |
|
0,00 € |
10.10.2022 |
|
|
20.10.2022 |
|
|
Objednávka |
193/22 |
vstupné Solivar Prešov - projekt gramotnosti |
Gymnázium Terézie Vansovej St.Ľubovňa |
00161217 |
Slovenské technické múzeum |
31297111 |
|
144,00 € |
24.10.2022 |
|
|
05.11.2022 |
Mgr. Katarína Šmidová |
|
Faktúra |